0
x

Kérdése van? Elakadt? Nem találja? Segítünk!
Bízza tapasztalt szakembereinkre!

GY.I.K.

1. Használhatom-e a régi bejelentkezési adataimat az új weboldalon?
  • Természetesen igen. A megszokott módon jelentkezhet be és érheti el szolgáltatásainkat.
2. Mi a teendő, ha elfelejtettem a belépéshez szükséges adatokat?
  • Ha nem emlékszik a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre, akkor kollégáink lesznek segítségére. Az "elérhetőség" menüpontban megadott telefonszámokon segítünk.
  • Amennyiben a jelszóra nem emlékszik, úgy a bejelentkezés menüben van lehetőség ideiglenesen generált kódot kérni, melyet a belépést követően célszerű azonnal megváltoztatni. 
3. Hol tudom megváltoztatni a jelszót?
  • Belépést követően a "profilom" oldalon van lehetőség számos partner adat módosítására és a jelszó megváltoztatására.
4. Hogyan tudok bizományos rendelést készíteni?
  • A bizományos rendeléshez tartozó lehetőségeket az adott termék kosárba helyezését követően a kosár áttekintése oldalon választhatja ki.
5. Van lehetőségem gyártók által megadott azonosítókra keresni?
  • Igen, van. Az új integrált TecDoc adatbázis alapú keresővel lehetőség van akár gyári számokra is rákeresni, mely eredményként a megfelelő alkatrészeket fogja találati listában megjeleníteni.
6. Mi a teendő, ha a gyártó által megadott azonosító nem áll rendelkezésre?
  • Használja a gyors ajánlat kérés szolgáltatásunkat. Adja meg az űrlapon a kapcsolati adatait és a keresett alkatrész leírását, esetleg a jármű alvázszámát. Munkatársaink feldolgozzák a kéréseket, és felveszik Önnel a kapcsolatot. 
7. Van lehetőségem a webáruházban nem szereplő termékre ajánlatot kérni?
  • Igen, van. Munkatársaink a kiterjedt beszállítói hálózatunkban felkutatják a keresett alkatrészt, és felveszik Önnel a kapcsolatot. Az ajánlatkérés nem jár kötelezettséggel.